Wtorek, 30 czerwca 2015 Kategoria Wrocławskie krasnale

Wrocławskie krasnale 24 - zakończenie

W dniu dzisiejszym zakończyłem misję "Wrocławskie krasnale". Wybrałem się też na ostatnie krasnalowe łowy. Najpierw jednak pojechałem na UWr spotkać się promotorem i skonsultować kilka rzeczy. Po konsultacjach pojechałem zaliczać krasnale. Podczas gorącego powrotu do domu zajechałem jeszcze do maca i do sklepu. Natomiast wieczorem pojechałem jeszcze do kolegi.

Zaliczone krasnale 235 na 298 (78,86 %). Dzisiaj zaliczyłem tak na zakończenie 3 krasnale. Pierwszym był Patrolek przy wejściu do Komendy Wojewódzkiej Policji i wyraźnie kogoś goni. Kolejny krasnal jest "z tej samej branży" i jest to Halabardnik, którego można znaleźć przy Straży Miejskiej. No i tym ostatnim krasnalem okazał się krasnal Europejczyk pod hotelem o podobnej nazwie. Ciągnie on walizkę z mapą Europy, czyli kolejny krasnalowy motyw związany z geografią. I to by było na tyle jeżeli chodzi o Wrocławskie krasnale.

Bia - Strz - pl. Uni - Podwale - Gwarna - Piłsudskiego - Braniborska - Leg - Bia - Tra - Bia