Czwartek, 25 czerwca 2015 Kategoria Wrocławskie krasnale

Wrocławskie krasnale (22)

Czyli wyprawa na biegun Wrocławia. Którym oczywiście jest Psie Pole. Jedzie się tam i jedzie, chociaż kilometrów aż tak dużo nie wyszło. Na Psim Polu są 3 krasnale i wszystkie zaliczyłem, dzięki czemu mam już pozaliczane krasnale na najbardziej odległych osiedlach od centrum. Podczas powrotu zahaczyłem o Koronę, gdzie wstąpiłem do Auchan żeby poszukać ulubionych herbat, których ostatecznie nie było ale za to było coś innego co mnie bardzo ucieszyło. Po powrocie do centrum spotkałem Novaka91, który skończył dzisiejszą kurierkę i razem wróciliśmy do domu.

Zaliczone krasnale: 204 na 298 (68,46 %). Jak już wcześniej wspomniałem dzisiaj zaliczałem krasnale w okolicach Psiego Pola. Pierwszym był Marzyciel na Bierutowskiej, który chyba chciałby sobie polatać; do portu lotniczego ma trochę daleko bo na drugim końcu miasta. Kolejny krasnal dzisiaj to Rejestruś pod Krajowym Rejestrem Długów. A ostatni to Opałek, który przyczepił się do ściany chałupy, w której jest przedszkole.

Bia - M. Milenijny - Osobowicka - Kromera - Krzywoustego - Bierutowska - Armii Ludowej - Irkucka - Bora-Komorowskiego - Sobieskiego - Krzywoustego - Kromera - Jedności Narodowej - pl. Uni - Braniborska - Strz - Bia