Środa, 24 czerwca 2015 Kategoria Wrocławskie krasnale

Wrocławskie krasnale (21)

Głównym celem wycieczki było pozałatwianie kilku spraw na uczelni z Novakiem91. No a przy okazji pozaliczałem po drodze kilka krasnali i dzięki temu mam już ponad 2 setki tych skrzatów. Tym samym zbliżam się do zaliczenia misji, czyli zdobycia 220 krasnali (taki cel obrałem sobie na początku). Krasnale krasnalami ale trzeba w końcu jakąś wycieczkę gminobraniową lub górską zrobić. Tylko kiedy jak pogoda na to nie pozwala a czasu coraz mniej.

Zaliczone krasnale: 201 na 298 (67,45 %). Pierwszym dzisiejszym krasnalem był Kownacek, który znajduje się na terenie przedszkola przy Hallera. Już kiedyś próbowałem go zdobyć ale nieudanie. Tym razem się udało. Kolejne krasnale były bardzo blisko siebie, bo na pl. Kościuszki i na Piłsudskiego. Na pl. Kościuszki znalazłem Gazeciarza, który pod kioskiem rozdaje gazety, oraz Antykwarka, który dobija się do tamtejszego antykwariatu. Natomiast na Piłsudskiego, właściwie to była Świdnicka, zaliczyłem Zikusię pod apteką no a już na Piłsudskiego pod kasynem zaliczyłem 3 kasyniarzy. Dwóch z nich gra w karty a trzeci, Hazarduś, gra na automacie. Niestety Hazarduś był cały oklejony taśmami, chyba ze względu na remont kasyna, stąd może nie wyszedł najładniej ale poodklejałem ile się dało.

W jednym z budynków Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii UWr znalazłem Paragrafka, chyba jakiś prawnik. A ostatni dzisiejszy skrzat to Nawigator, który rezyduje przy Marinie Topacz.

Bia - Tra - Hall/Powst - pl. Kościuszki - Piłsudskiego - pl. Uni - Księcia Witolda - Cybulskiego - Długa - Bia - Tra - Bia