Poniedziałek, 8 czerwca 2015 Kategoria Wrocławskie krasnale

Wrocławskie krasnale (18) + UWr

Rano pojechałem na ten ostatni egzamin na studiach. Tymczasem w nocy zaczęło padać i padało do rana. Przestało padać akurat w ostatnim momencie w którym musiałem już wychodzić. Powrót wczesnym popołudniem bo czekałem jeszcze na wyniki.

A późnym popołudniem pojechałem jeszcze raz do centrum pozaliczać kilka krasnali. Pojawił się taki mały problem, otóż po weekendowych perypetiach z laptopem, które zakończyły się reinstalacją systemu, straciłem wszystkie dane z dysku a więc m.in. mapę i bazę danych z krasnalami przez co teraz trudniej mi jest planować zaliczanie. Jak żyć ?

Zaliczone krasnale 184 na 299 (61,54 %). Dziś zaliczyłem 8 krasnali, miało być 9 ale jeden zniknął (skradziony ale raczej przeniesiony). Zacząłem od Eskulapka na Kazimierza Wielkiego, do którego dojechałem całkiem nową ścieżką rowerową na tejże ulicy, która ma bardzo fajne usytuowanie. Cofnąłem się skrzyżowania ze św. Antonim bo tam jest Kinoman Młodszy.

W pewnym zaułku nieopodal św. Antoniego znalazłem Krasnale Tolerancji - bardzo ciekawe miejsce i klimatyczne do tego. Ostatni krasnal na św. Antoniego to Murarz, który siedzi dość wysoko stąd zdjęcie niewyraźne. Następnie zaliczyłem dwa krasnale na Włodkowica: Temidka i Sportusia, który trzyma puchar bardzo podobny do tego, który w sobotę wieczorem podniósł Xavi :).

Ostatnio zorientowałem się, że nie zaliczyłem jednego krasnala w okolicy, w której wszystkie krasnale już bardzo dawno temu zaliczyłem. Tym krasnalem jest Recyklinek na Świdnickiej, który pilnuje porządku w mieście.

Bia - Strz - pl. Uni - Powst/Hall - Bia - Strz - K.Wielkiego - św. Antoniego - Włodkowica - Świdnicka - Powst/Hall - Bia - Trawowa - Bia