Środa, 3 czerwca 2015 Kategoria Wrocławskie krasnale

Wrocławskie krasnale (17)

Rano pojechałem na UWr na konsultacje z promotorem. Korzystając ze wczesnej pory pozaliczałem kilka krasnali w okolicach Rynku, głównie na Oławskiej. Po południu miałem jechać na północ miasta po krasnale (jak wczoraj) ale nie pojechałem (jak wczoraj). Może jutro ?

Zaliczone krasnale: 176 na 300 (58,67 %). Dziś wpadło 12 krasnali, w tym jeden, którego zdjęcie prezentuję nie mojego autorstwa ale o tym za chwilę.

Zaczęło się od Rejenta na Ruskiej, którego bardzo często mijałem ale dopiero dzisiaj zrobiłem zdjęcie. Następnie do zaliczenia poszła Oławska. Z 6 Słupników Oławskich są 4, czyli 2 skradzione. Na Oławskiej są również Grajek i Meloman, którzy siedzą obok siebie. Zaliczyłem również krasnala o imieniu BEAnka, lub Automatek II jak kto woli, który jest bliźniaczo podobny do Automatka. Na Łaciarskiej zaliczyłem bardzo fajnego krasnala, bliskiego mi ze względu na kierunek studiów, czyli Krasnala z kulą ziemską. Kolejny krasnal, już wcześniej wspomniany, to Kolekcjoner, który znajduje się w Rynku na parapecie 4 piętra DH Feniks. Zdjęcie wyszło fatalne z telefonu stąd dodaje zdjęcie z oficjalnej strony o krasnalach.

Ostatnie dwa dzisiejsze skrzaty to RoyalDenciaki na ulicy Leszczyńskiego. A co oni robią, jeden wyrywa ząb drugiemu - "tradycyjną metodą".

Bia - Strz - Rynek - Oławska - Łaciarska - pl. Uni - Leszczyńskiego - Powst/Hall - Bia

Rejent, ul. Ruska © montana21

Słupnik Oławski, ul. Oławska © montana21

Grajek, ul. Oławska © montana21

Meloman, ul. Oławska © montana21

BEAnka, pl. Dominikański © montana21

Krasnal z kulą ziemską, ul. Łaciarska © montana21

Kolekcjoner, Rynek (źródło zdjęcia: www.krasnale.pl)