Środa, 25 marca 2015 Kategoria Wrocławskie krasnale

Wrocławskie krasnale (6) + Wschodnia Obwodnica Wrocławia

Rano pojechałem jak zwykle w środę na zajęcia. Będę chciał wykorzystać te środowe poranki żeby pozaliczać jak najwięcej krasnali na Rynku i w okolicach, tak na spokojnie póki jeszcze tłumów tam nie ma. Dzisiaj na pierwszy ogień poszedł plac Solny, na którym zaliczyłem chyba wszystkie krasnale tam się znajdujące.

Po powrocie z zajęć po południu, wyszedłem znowu na rower i pojechaliśmy z Novakiem91 przejechać się nowo otwartym odcinkiem Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (w skrócie WOW ;d) z Iwin do Siechnic. No i w sumie dla rowerzystów to jest wow bo ścieżka pieszo-rowerowa bardzo szeroka i do tego asfaltowa. Pomijam już wiatr pod który jechaliśmy praktycznie cały ten nowy odcinek. W Siechnicach, jadąc już starym odcinkiem WOW mieliśmy już wiatr boczno-tylni stąd jechało się lepiej.

Z krasnalowych wieści: zaliczyłem dzisiaj 9 sztuk zatem mam już ich łącznie 54. Jak już wcześniej wspomniałem, skupiłem się dzisiaj na placu Solnym, na którym jest 7 krasnali. Wśród nich na uwagę zasługują na pewno Słupniki Solne, czyli krasnale, które wlazły sobie na słupy latarni w czterech narożnikach placu i tam siedzą. Pozostałe 3 na placu to Giełduś, Długi i Dialogomir. Ponadto zaliczyłem Wodziarza na Rynku i Gazusia na Moście Tumskim podczas powrotu z WOW. Zdjęcia zarówno słupników jak i Gazusia może nie są najlepszej jakości ale robione telefonem więc niebo gra pierwsze skrzypce na takich zdjęciach.

Bia - Strz - pl. Solny - pl. Uni - Powst/Hall - Bia - Hall - Kark - Ołtaszyńska - Zwycięska - Kurpiów - Radomierzyce - Iwiny - Siechnice - Łany - Strachocińska - Swojczycka - Mickiewicza - pl. Grunw - Ostrów Tumski - Grodzka - Leg - Bia