Czwartek, 19 marca 2015 Kategoria Wrocławskie krasnale

Wrocławskie krasnale (3)

Wybrałem się na rower w samo południe głównie w celu zakupu biletu na pociąg. Korzystając z całkiem dobrej pogody pojechałem na dworzec Mikołajów mocno okrężną drogą zaliczając łącznie kilkanaście krasnali (wystarczy się przejechać jakąś ulicą w okolicach rynku a Krasnale wpadają jeden za drugim). Tak mnie te skrzaty zajęły, że kończąc wycieczkę zorientowałem się że zapomniałem bilet kupić, na szczęście miałem jeszcze chwilę czasu i cofnąłem się na dworzec.

W weekendy krasnali zbierać nie będę bo weekendy zwykle spędzam w Kościerzycach. Zatem kolejne krasnalowe łowy najwcześniej odbędą się w poniedziałek.

A dzisiaj udało się zaliczyć aż 16 krasnali, głównie znajdujące się na św. Mikołaja. Dodatkowo odkryłem, że krasnale wodne rezydujące przed Teatrem Lalek są to krasnale giganci, ponieważ są kilkukrotnie więksi od całej reszty. Trochę mnie to zaskoczyło i zdezorientowało stąd nie robiłem zdjęć, zaliczę je kiedy indziej. Podsumowując mam już zaliczone 33 krasnale na 302. Idzie szybko i sprawnie.

Bia - FAT - Narcyzowa - Hall/Powst - pl. Teatralny - Świdnicka - Widok - Wita Stwosza - św. Mikołaja - pl. Solidarności - Rybacka - Zachodnia - Leg - Na Ostatnim Groszu - Bystrzycka - Małopanewska - Leg - Stac - Strz - Bia