Informacje

  • Wszystkie kilometry: 51277.64 km
  • Km w terenie: 5753.37 km (11.22%)
  • Czas na rowerze: 100d 14h 38m
  • Prędkość średnia: 20.55 km/h
  • Więcej informacji.

>Moja strona<



Staty - obecny rok

button stats bikestats.pl

Poprzednie lata

2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Zaliczone gminy



Najdłuższe wycieczki

1.Konurbacja Górnośląska (16.09.2014).

2.Kaskada Nysy Kłodzkiej (25.08.2014).

3.Częstochowa (22.05.2018).


Flag Counter

Moje rowery


Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy montana21.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Poniedziałek, 24 lutego 2020

Brzeg + okolica



Wczoraj ze względu na pogodę nie pojeździłem. Dzisiaj już nieco lepiej było i przed południem skoczyłem do Brzegu do optyka i aldika. Nadal mocno wiało ale po opadach już śladu nie było. Z aldika prosto do domu, najgorsze były boczne podmuchy na otwartych przestrzeniach np. na mostach na dk 39 do Pisarzowic. Po południu wiatr się uspokoił i wykorzystałem to kręcąc się po okolicy. Babi Loch, betonówka nad Odrą i Złotówka to miejsca, które odwiedziłem. Wracając z betonówki, jeszcze na bocznej drodze spotkałem 2 straże, które zablokowały drogę i ścinali gałęzie z drzewa. Stwierdziłem, że przecież nie mogę mnie zablokować na moich drogach bocznych więc objechałem ich polem co średnio im się spodobało. Za duże błoto żeby robić objazd polnymi drogami. Poniżej na zdjęciu ulica Towarowa w Brzegu, jedna z najbardziej zapyziałych ulic w tym mieście, która znajduje się praktycznie w centrum miasta, nieopodal dworca PKP.



Ul. Towarowa w Brzegu © montana21
  • DST 39.98km
  • Teren 4.00km
  • Czas 02:05
  • VAVG 19.19km/h
  • Sprzęt Diamant D300
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
No niestety Towarowa nie jest reprezentacyjną ulicą Brzegu, ale z założenia chyba nigdy nie miała taką być. Dużo tam obiektów (po)kolejowych, od których zarówno PKP Nieruchomości, jak i miasto umywają ręce. Ci pierwsi czerpią zyski z firemek, które wynajmują od nich obskurne lokale, a ci drudzy nie widzą sensu remontować ulicy, skoro leżą przy niej głównie lokale na wynajem i to "obcej" firmy. I tak to się niestety kręci w tym kraju, a przy zapomnianych obiektach kolejowych, to jest bardzo często normą. W samym Wrocławiu - tereny Dworca Świebodzkiego, bliskie okolice Dworca Głównego, Dworzec Nadodrze... O Górnym Śląsku i reszcie kraju nie wspominając.
Swoją drogą kiedyś sobie pomyślałem, że PKP Nieruchomości są chyba jedyną spółką po dawnym PKP, która przynosi znaczne i stałe korzyści... ;-)
Nie mniej jednak szkoda tej ulicy, bo jest naprawdę fajnym łącznikiem między Piastowską a Armii Krajowej, zwłaszcza jadąc od dworca. Jednak z uwagi na stan nawierzchni i stan ulicy wolę nadłożyć drogi i jadąc, np. z dworca do domu zahaczając o Lidla czy Aldi , pojechać przez JP II.
Ciacho1985
- 18:51 poniedziałek, 24 lutego 2020 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lisze
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl