Poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Brzeg, Opole i Wrocław

Chyba to nie był dobry pomysł, żeby dzisiaj w taki upał robić sobie takie wycieczki. No ale było minęło i za to mam sporo nowych biletów komunikacji miejskiej. Rano, kiedy było jeszcze całkiem przyjemnie, pojechałem do Brzegu na pociąg. Pociągiem dojechałem do Opola a konkretnie wysiadłem na stacji Opole Zachodnie. Stamtąd miałem bliziutko do kuzynki, od której odebrałem bilety z Krakowa. Przy okazji oczywiście kupiłem bilety z Opola bo jeszcze nie miałem. Chwilkę pojeździłem po Zaodrzu ale czasu miałem mało więc pojechałem w końcu na dworzec główny.

Zaczęło się robić gorąco ale podróż pociągiem z Opola do Wrocławia była całkiem znośna. Natomiast jak wysiadłem we Wrocławiu na głównym i wsiadłem na rower to zaczęła się najgorsza część dnia. Najpierw pojechałem w okolice Sky Towera spotkać się z Novakiem91 a później do Magnolii, gdzie umówiłem się na małą wymianę biletów komunikacji miejskiej z wrocławskimi kolekcjonerami. Jako że ja nie mam za bardzo czym się wymieniać, bo dopiero zaczynam przygodę z biletami, wymiana była dosyć skromna. Mimo to do kolekcji wpadło sporo nowych biletów z różnych miast Polski. Zdjęć jeszcze nie robiłem ale może na dniach coś tam dodam. A pot lał się strumieniami mimo klimatyzacji w galerii. Po wymianie okazało się, że mam 30 minut do pociągu i jestem bez biletu. Ruszyłem i starałem się jechać tak, żeby było jak najmniej świateł. Wodospad potu lał się ze mnie ale leciałem przez miasto ile było sił w nogach, Po drodze kupiłem bilet na Mikołajowie. Na pociąg zdążyłem, dojechałem do Brzegu a z Brzegu już rowerem do domu. A jak dojechałem do domu to pod chłodny prysznic ... . To był gorący dzień.

A późnym wieczorem wycieczka z Dianą, podczas której piesio gonił sarnę. (jel - ize - wałb - kar - sow - ize - jel)

Kościerzyce - Brzeg - (pociąg) - Opole (Wojska Polskiego - Niemodlińska - Zwycięstwa - Dambonia - Zwycięstwa - Niemodlińska - Nysy Łużyckiej - Nadbrzeżna - Szpitalna - Krakowska) - (pociąg) - Wrocław (Sucha - Szczęśliwa - Tęczowa - pl. Orląt Lw. - Legnicka - Magnolia - Mikołajów - Strzegomska - Braniborska - Piłsudskiego) - (pociąg) - Brzeg - Kościerzyce