Sobota, 25 lipca 2015

Babi Loch i wioska

Po niemal tygodniowej przerwie, w końcu wsiadłem na rower. Niewielka forma jaka była, zniknęła całkowicie po tylu dniach bez roweru a w dodatku spędzonych na siedząco. Teraz trzeba to nadrobić. Dzisiaj w miarę spokojnie, najpierw pojechałem do końca wioski i z powrotem, a wieczorem na Babi Loch. Momentami kręciłem, słynny w ostatnich dniach, młynek żeby trochę rozruszać mięśnie w nogach. TdF ledwo się zaczął a już się skończył i znowu trzeba czekać prawie rok.

Nad Babim Lochem © montana21

Mam nadzieję, że transmisja będzie znacznie odbiegać od tej żenady z Mistrzostw Polski. Oby... Ponieważ Eurosport zapowiedział relacje, to może tym razem TVP się postara. Żeby tylko ta nadzieja nie okazała się matką... wiadomo kogo.
Lubię też, jak komentuje Darek Baranowski z Adamem Proboszem. Darek poza świetną spostrzegawczością, zawsze wtrąci coś ciekawego z własnych wspomnień, Adam doda kwartę zapału i redaktorskiego doświadczenia, obaj włożą dużo serca. Mi zawsze ten koktajl smakuje, fajnie się uzupełniają.
salamandra
- 20:51 niedziela, 26 lipca 2015 | linkuj
Zachowanie kibiców na górskich etapach najlepiej opisywał ten wspaniały duet komentatorski: idioci, palant itp. I nawet oni sami zostali uwiecznieni na TdF dzięki AWF Wrocław ;) To byłe dobre ;d.
Co do innych wyścigów ... strasznie ciężko ogląda się je, jak są jacyś inni komentatorzy. No i nie ma już znajomych widoków w niektórych momentach (no, może poza tym TdP).
montana21
- 07:17 niedziela, 26 lipca 2015 | linkuj
Alpejskie etapy były świetne. Emocje, widoki, serpentyny... tylko jedna rzecz - zachowanie francuskich "kibiców" w stosunku do kolarza w żółtej koszulce. Tu ktoś Krzyśka oblał moczem, tam opluł, szturchnął, drogę zagrodził, ciągłe buczenie. Dobrze, że się nie dał. Dzisiaj emocje byłyby większe, chyba tylko wtedy, gdyby Ag2R pozwoliło odjechać Majce...
Może Vuelta osłodzi to czekanie? No i niedługo TdP ;)
salamandra
- 20:52 sobota, 25 lipca 2015 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uwala