Poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pętla

Pojawiła się luka wieczorem w związku z większa przerwą miedzy meczami stąd jest teraz godzinka na rower, a po godzinie 20 wszystko się uspokaja, słońce zachodzi i warunki do jazdy są piękne.

Pojechałem Pętlę i nic ciekawego pewnie by nie było ale od kilku razy przy wjeździe do lasu zauważyłem jakąś nową tablicę z mapą. Okazało się że to tablica dotycząca tras biegowych na nartach ;|. No tego to bym się nie spodziewał nigdy że ktoś tutaj zrobi trasy dla narciarzy. Tylko pytanie kto z tego skorzysta ? A trasa ta biegnie częściowo Białą drogą robiąc pętlę przy dochodzących do niej innych ścieżkach leśnych koło nowego stawu, czyli tej niebieskiej plamy na mapie. Swoją drogą dużo inwestują akurat w ten fragment lasu: wykopanie stawu, duże zadaszone miejsce odpoczynku, jakieś ścieżki myśliwsko-edykacyjne no i teraz te narty. Tylko niestety znowu wysypali jakieś kamole na Białą drogę i nie utwardzili tego, czyli pewnie teraz droga jest nieprzejezdna dla rowerów ;/.

CIEKAWOSTKA: Krzyże pokutne obecnie są nazywane krzyżami pojednania (według opisu pod mapą), to tak odnośnie dawnych wycieczek z dziadkiem na wf-ie.