Niedziela, 15 września 2013

Test nowego roweru i wyjazd na wakacje

Dziś moge nieco więcej powiedzieć o nowym rowerze. Generalnie idzie ładnie, szczególnie na dobrym asfalcie, bo tak to czuć każdą dziurkę. Problem jest taki że oba koła są krzywe, szczególnie z przodu co przeszkadza głównie przy dużych prędkościach bo tak do 30 km/h jest ok. Hamulce oczywiście są żylety i próbuję nauczyć się nie palić gumy. Przeżutka tył chodzi bardzo dobrze (deore), przód już taki różowy nie jest(alivio) ale generalnie jest ok.

Narazie udało mi się osiągnąć prędkość maksymalną 51,1 km/h na biegu 3-8 bo na 3-9 bardzo ciężko idzie no i przy prędkości wyraźnie czuć ocieranie się tarcz o hamulce. Próbowałem regulować i nawet coś tam się polepszyło ale będą mieli co robić na przeglądzie zerowym.

A tak poza tym to muszę się przyzwyczaić do dopasowanego roweru bo wcześniej 2 lata jeździłem na rowerze dużo za dużym. Siodełko wydaje się być całkiem wygodne.

Dzisiaj jeździłem:
-w południe Pętla
-po obiedzie do Starych Siołkowic do dziadków na wakacje
-wieczorem rundka po Starych i Nowych Siołkowicach.